FAQ

Kunnen jullie ook eindejaarsgroeten of verhuisberichten voor mij versturen?

Antwoord:
Eindejaarsgroeten en verhuisberichten zijn altijd extra werk in een vaak toch al drukke periode, wij nemen dit graag van u over.

Mag ik jullie adres opgeven bij de KvK als vestigingsadres?

Antwoord:
Ja, u kunt ons adres gebruiken als vestigingsadres bij de Kamer van Koophandel en als uw bedrijfsadres. Wij ontvangen dan al uw zakelijke post. U kunt, zonder aankondiging, iedere werkdag tussen 8.30 – 17.30 uur bij ons terecht om uw poststukken op te halen. Uiteraard kunnen wij de post ook naar u doorsturen.

Offerte of mailingopvolging wil ik uitbesteden, maar heeft u wel verstand van zaken?

Antwoord:
Onze medewerkers zijn communicatief en commercieel vaardig, verdiepen zich in uw product of dienst en zorgen daarmee voor zo veel mogelijk bestellingen.

Kan Case Support mijn klanten vertellen waar zij moeten zijn voor de dichtsbijzijnde dealer?

Antwoord:
Ja, met behulp van uw informatie informeren wij uw relaties over waar bij hen in de buurt de dichtstbijzijnde dealer gevestigd is.

Ik wil een correspondentie of mailing uitbesteden, wat kunt u voor mij doen?

Antwoord:
Wij kunnen uw complete correspondentie of mailing verzorgen. Of het nu gaat om e-mails, brieven of een andere manier; u hoeft alleen de informatie op bandje (dictafoon), papier, fax, e-mail, diskette, cd etc. aan te leveren en wij zorgen voor een correcte afhandeling van uw mailing.

Hoe stel ik mijn telefoon in?

Antwoord:
U kunt uw telefoon doorschakelen door *21* (*210* bij ISDN) in te toetsen en vervolgens het telefoonnummer van Case Support. Ook kunt u kiezen voor een externe follow-me functie op uw toestel of een doorschakelapparaat. Van ons krijgt u een vast telefoonnummer waar u naar kunt doorschakelen.

Op onze display verschijnt bij elke telefoonverbinding die via uw nummer tot stand komt uw bedrijfsnaam in beeld, met alle relevante bedrijfsgegevens, zodat wij altijd met de juiste bedrijfsnaam aannemen en de door u aangeleverde basisgegevens kunnen verstrekken.

Hoe en wanneer staat u mijn klanten te woord?

Antwoord:
De telefoon wordt met uw bedrijfsnaam aangenomen, iedere werkdag van 8.30 tot 17.30 uur. Wij staan uw bellers conform uw instructies te woord.

Wanneer kom ik te weten wie mij heeft gebeld?

Antwoord:
Aan het einde van de werkdag, tussen 17.00 en 17.30 uur geven wij de berichten per e-mail aan u door. Gaat uw voorkeur uit naar het direct ontvangen van de berichten, dan sturen wij deze na binnenkomst per e-mail aan u door. Op uw verzoek kunnen de berichten ook gefaxt worden. Uiteraard is het mogelijk om in de loop van de dag de berichten telefonisch op te vragen.

Heeft u een abonnement dat bij mijn situatie past?

Antwoord:
Om onze dienstverlening voor zoveel mogelijk mensen interessant te maken kunt u kiezen uit:
Een startersabonnement voor bedrijven die minder dan 12 maanden staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, zij krijgen een korting op de vaste kosten van 50%;
Een maand abonnement voor 200 gesprekken;
Een maand abonnement met gestaffelde gesprekskosten;
Een dag abonnement (handig als het bedrijf een paar dagen gesloten is)

Kunt u de werkzaamheden ook in mijn bedrijf uitvoeren?

Antwoord:
Normaal gesproken worden alle werkzaamheden verricht vanuit ons kantoor aan de Kanaaldijk nw 85 te Helmond, echter vanuit uw eigen locatie is ook mogelijk.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?

Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.

Mail ons

1 + 7 = ?