Gevonden: Telefoniste / Receptioniste 24 uur

Ter vervanging van zwangerschapsverlof van onze telefoniste zijn wij op zoek naar een:

Telefoniste / Receptioniste 24 uur

Na een inwerkperiode zul je in staat moeten zijn om de werkzaamheden zelfstandig uit te voeren.

Wat zijn je taken?

  • Bedienen van de telefooncentrale
  • Aannemen,  noteren en doorgeven van telefoonberichten
  • Ontvangen en te woord staan van bezoekers
  • Aanbieden van koffie en verwijzen naar de wachtruimte of vergaderkamer
  • Reserveren van vergaderruimtes
  • Afhandelen van e-mails
  • Postverwerking
  • Lichte administratieve taken (bijv. archiveren)
  • Voorraadbewaking van o.a. koffie en bijbehoren

Functie-eisen:

  • Je beschikt minimaal over een MBO+ werk- en denk niveau
  • 1 jaar werkervaring als telefoniste/receptioniste is een pré
  • Je beschikt over een uitstekende communicatieve, contactuele en dienstverlenende instelling
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je beheerst MS Office (Word / Excel / Outlook)
  • Ervaring met de programma’s Medicore en intramed zijn een pré
  • Je bent representatief en flexibel
  • Daarnaast ben je stressbestendig en kun je snel schakelen

Gewenste talenkennis: Nederlands, Engels en Duits

Soort dienstverband: In eerste instantie tijdelijk, daarna mogelijkheden voor langere periode.

Werklocatie: Kanaaldijk NW 85, 5707 LC Helmond

Richt je motivatie en cv aan mevrouw N.P.M. van Riet via info@casesupport.nl.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *