Telefoonservice voor Podotherapeuten
Case Support is de telefoonservice voor de podotherapeuten. Met onze telefoonservice optimaliseert u de bereikbaarheid van uw praktijk en de inzet van uw specialisten. Ook voor kleine ondernemingen en eenmanszaken bieden wij aantrekkelijke tarieven. Met ons als partner heeft u meer tijd voor zorgverlening en minder kosten. Bovendien leidt onze service tot meer flexibiliteit.
Heeft u al een receptioniste?
Tijdens drukte of afwezigheid van uw receptioniste kunt u altijd en zonder aankondiging uw telefoontjes doorschakelen naar Case Support. Tijdens vakanties en uitval kan onze telefoonservice uitkomst bieden. Het vinden van een vervanger op korte termijn is niet altijd even gemakkelijk.
Bent u een eenmanszaak?
Als u in gesprek bent is het een lastige zaak om tegelijkertijd afspraken te maken met uw cliënten. Met onze telefoonservice bent u altijd telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.
Voordelen telefoonservice voor podotherapeuten.
- U bent optimaal bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30
- Flexibele invulling rol assistent(e)
- Gegarandeerd kosten- en tijd besparend
- Lage abonnementskosten
- Géén aansluitkosten
- Meer tijd voor zorgverlening
- Toename van cliënttevredenheid
- Afname aantal ‘no shows’
- Professioneel en ervaren telefonistes
Hoe ziet de telefoonservice voor een podotherapeut eruit?
- U ontvangt van elk gesprek direct per mail een verslag
- Een ervaren telefoonserviceteam neemt uw telefoontjes aan
- Wij nemen telefoontjes aan met uw eigen bedrijfsnaam alsof wij werkzaam zijn bij u
Geïnteresseerd?
Voor meer informatie over onze dienstverlening en tarieven nemen wij graag contact met u op.
Interesse in een aantrekkelijk aanbod. Neem dan contact met ons op.
Geen storende telefoontjes
Optimale bereikbaarheid
U loopt geen orders mis
Professionele uitstraling