U wilt bereikbaar zijn, terwijl u dat niet bent.
U wilt zich richten op uw kerntaken. Dit lukt echter niet door alle telefoontjes die binnenkomen. Uw hoofd loopt over.
De eerste contacten met veel van uw klanten verlopen vaak via de telefoon. De indruk die u hierbij achterlaat is dus belangrijk. Als Case Support voor u de telefoon aanneemt maakt u altijd een professionele indruk.
De telefoon wordt gezien als een belangrijk instrument, omdat het persoonlijk is, efficiënt en makkelijk in gebruik. Wie regelmatig telefonisch contact onderhoudt met kleinere bedrijven merkt dat de telefoon vaak met een antwoordapparaat wordt beantwoord, de verbinding slecht is of er helemaal niet wordt opgenomen. Dit is een gemiste kans, want u wilt slagvaardig zijn, en een professionele uitstraling hebben. Case Support kan ook de stem zijn van uw bedrijf, wanneer u altijd de telefoon doorschakelt hebben uw relaties in Case Support een vast aanspreekpunt. Wanneer u wel aanwezig bent verbinden wij elk telefoontje door, als u er niet bent kunnen wij voor u een boodschap aannemen.
Heeft u speciale wensen voor uw telefoonbeantwoording, laat het ons weten, zeer waarschijnlijk dat wij u daarin tegemoet kunnen komen.
Wij zijn gespecialiseerd in de telefoonbeantwoording van psychologiepraktijken, fysiotherapiepraktijken en orthopediepraktijken. Maar onze ervaring reikt veel verder. Onder onze tevreden klanten rekenen wij iedere branche, van gezondheidszorg tot zakelijke dienstverlening, ongeacht de grootte van het bedrijf.